Bestilling, betaling levering

Her finner du en rekke ofte stilte spørsmål, som muligvis også kan være med til å besvare akkurat ditt spørsmål.  Hvis du ikke finner svar på spørsmålet ditt her, er du velkommen til å kontakte på info@uniggardin.no eller telefon: 2193 0614.

Bestilling

  • Hvordan bestiller jeg gardiner?
    En guide for hvordan du bestiller gardiner finner du her

Betaling

  • Hvordan kan jeg betale for mine gardiner?
    Betaling kan skje med MasterCard, VISA, VISA ELECTRON, Diners, PayPal, Maestro, JCB Card, Santander (på kjøp over 3000 NOK) og Faktura (på kjøp over 5000NOK). Velger du å betale med Santander, blir din ordre satt i gang, så snart søknaden er kredittvurdert av Santander. Du vil deretter motta en ny ordrebekreftelse. Dette kan ta opp til en uke.

    Faktura tilbydes til bedrifter med et org-nummer og i noen tilfeller skal du forhåndsbetale for sin ordre med en aconto-faktura, før ordren settes i gang. En faktura/kvittering blir sendt på mail når varene er sendt. Fakturaen kan ikke endres etterfølgende, så det er viktig informasjonen er riktig fra start.  du en kommune, kan vi tilby en EHF-Faktura. Ta kontakt om dette er ønskelig.
  • Jeg har bestilt, men hvorfor er pengene ikke trukket på min konto?
    Betaler du med kort ved bestilling, blir summen reservert først og beløpet for varene trekkes først når varene sendes fra UNIGgardin. Det kan aldrig trekkes et større beløp enn det du har godkjent ved kjøpet. Fakturaen kan derfor anses som en kvittering og skal ikke betales.

 

Levering

  • Hvor lang leveringstid har dere?
    Leveringstiden er angitt på det pågjeldende produktet. Det kan dog i visse situasjoner forekomme forlenget leveringstid. Det er ca. 3-4 uker leveringstid. Vær oppmerksom på at ved bestilling av mer en 1 produkt kan det være flere leverandører. Dette kan medføre at ordren blir levert i flere omganger.

    Pakkene sorteres etter størrelse på terminalen og derfor kan leveransen blir levert i flere omganger, selv om det er fra samme leverandør. (F.eks. ved bestilling av lamellgardiner vil skinnene og lamellene sendes i separate pakker) Større og lange pakker kan ta lenger tid å levere enn de små pakker.

    Alle pakker som skal inn i Norge, fortolles hos Bring i Danmark, før de sendes videre til Norge. Når pakken ankommer til Norge og scannes, vil du motta en mail med sporingsnummer fra Bring. Du kan også spore din pakke inne på https://www.bring.no/ med ditt ordrenummer.
     
  • Hjemlevering til fortauskant
    Dvs. fortau, innkjørsel - hvor bilen kan stoppe, nærmest mulig din bolig. Det bæres ikke inn i huset, eller opp i leiligheten.r
     
  • Hvem leverer pakken og hvor?
    Alle våre pakker leveres med Bring. Varene leveres hjem til deg og er du ikke hjemme, vil pakken bli leveret til nærmeste post i butikk. Pakker over 200 cm, tas med tilbake til utkjøringslageret, og blir forsøkt leveret på nytt etter avtale. 

    Bring har liggetid på 7 dager i post i butikk, men det er mulig å forespørre Bring om forlenget liggetid på opp til 14 dager.
     
  • Gjenleveringer
    Ved forgjeves levering, eller manglende avhenting i Post i Butikk, forebeholder vi oss retten til å fakturere kunder eventuelle omkostninger for returforsendelser eller gjenleveringer. 
  • Skade på pakke
    år du mottar varen fra fraktfirmaet er det viktig at du undersøker emballasjen for evt. skader. Hvis det er synlige skader på emballasjen,skal pakken tas imot og åpnes, og en reklamasjon skal oprettes om produktet er skadet. Dette gjøres inne på vår hjemmeside. 

Cookies policy