Bestilling, levering

Her finner du en rekke ofte stilte spørsmål, som muligvis også kan være med til å besvare akkurat ditt spørsmål.  Hvis du ikke finner svar på spørsmålet ditt her, er du velkommen til å kontakte på info@uniggardin.no eller telefon: 2193 0614.

Bestilling

  • Hvordan skal jeg betale for mine gardiner?
    Når du bestiller dine gardiner på www.uniggardin.no, kan du betale med følgende betalingskort; Visa, Mastercard, Diners, Visa Electron, Maestro og JCB. For virksomheter er det mulig tilsendt en faktura. Jeg har bestilt, men hvorfor er pengene ikke trukket på min konto?Pengene trekkes først når gardinet er produsert og avsendt.
     

Levering

  • Hvor lang leveringstid har dere?
    Leveringstiden er mellom 10-31 hverdager fra din bestilling.
     
  • Får jeg beskjed når gardinet mitt er produsert og blir avsendt?
    Ja, ca. 1-2 dager etter din bestilling mottar du en e-mail hvor vi angir en forventet leveringsdag.
     
  • Hjemlevering til fortauskant
    Dvs. fortau, innkjørsel - hvor bilen kan stoppe, nærmest mulig din bolig. Det bæres ikke inn i huset, eller opp i leiligheten.
     
  • Gjenleveringer
    Ved forgjeves levering, eller manglende avhenting i Post i Butikk, forebeholder vi oss retten til å fakturere kunder eventuelle omkostninger for returforsendelser eller gjenleveringer.
     
  • Hvem leverer pakken?
    Pakken blir levert til pakkeshop med Bring/Posten.

Cookies policy