Reklamasjonen

Angrerett
Det er ingen angrerett på gardiner som er skreddersydd etter dine mål. Standardvarer kan returneres opptil 14 dager etter mottak.

Reklamasjonsrett
Du kan reklamere i opptil 2 år etter du har mottatt gardinene. For følgende gardiner gjelder likevel en utvidet reklamasjonsrett:

  • UNIG LUX: 3 års reklamasjonsrett
  • UNIG PREMIUM: 5 års reklamasjonsrett
  • VELUX: 3 års reklamasjonsrett
  • Luxaflex: 5 års reklamasjonsrett
  • Kvadrat Ready Made Curtain: 5 års reklamasjonsrett

Ifølge kjøpsloven har selger rett til å få gardinen returnert for å kontrollere en evt. reklamasjon. Utgiften til dette dekker UNIGgardin, men bare hvis reklamasjonen blir godkjent. Innsendelse av produkter må avtales med vår kundeservice først, og utgiften skal aksepteres av UNIGgardin før du sender gardinen til oss. Vi ønsker å avhjelpe din reklamasjon hurtigst mulig og med minst mulige gener, og vil derfor alltid spørre etter bilder/video av produktet og feilen. Hvis det er mulig å ettersende en reservedel eller lignende, så gjør vi det. Det vil bare være ved tvilsspørsmål at vi ønsker en gardin i retur.
Vi anbefaler at du leser FAQ (ofte stilte spørsmål) før du oppretter en reklamasjon.

Transportskade
Alle transportskader skal meldes senest 5 virkedager etter du har mottatt varen.
Du bes vedlegge bilder av produktene og den beskadigede kassen, hvor man tydelig kan se etikett med sporingsnummer.
Vi henviser i tillegg til våre handelsbetingelser.

Logg på

Har du ikke et passord? Klikk her

Chatte med oss